hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|۲۵۰ اتوبوس از ناوگان حمل‌ و نقل عمومی قم به تدریج خارج می‌شوند

قم|۲۵۰ اتوبوس از ناوگان حمل‌ و نقل عمومی قم به تدریج خارج می‌شوند

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی‌ شهرداری قم از خروج تدریجی ۲۵۰ دستگاه بخش خصوصی در قم خبر داد و گفت: این تعداد اتوبوس متعلق به بخش خصوصی بوده که به‌مرور مهلت ۱۰ ساله آن‌ها به اتمام رسیده و باید از مجموعه خطوط خارج شوند.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،امیر یزدی از خروج تدریجی ۲۵۰ دستگاه بخش خصوصی در قم خبر داد و اظهار داشت: این تعداد اتوبوس متعلق به بخش خصوصی است که به‌ مرور مهلت ۱۰ ساله آن‌ها به اتمام رسیده و باید از مجموعه خطوط خارج شوند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: عمدتاً خطوط شهری با اتوبوس‌هایی که ۱۰ سال پیش دولت در اختیار شهر قرار داده اداره می‌شود، مدت‌زمان ۱۰ ساله فعالیت این اتوبوس‌ها از اسفندماه سال گذشته در حال اتمام است.

یزدی بیان کرد: ابتدای شهریورماه سال جاری ۱۳۵ دستگاه اتوبوس تعهد ۱۰ ساله‌شان به اتمام می‌رسد و سازمان اتوبوس‌رانی باید این تعداد را از مجموعه خطوط خارج و همین تعداد دستگاه اتوبوس دیگر که یا متعلق به اتوبوس‌رانی و یا بخش خصوصی است را وارد ناوگان کند.

وی تأکید کرد: از ۱۵ اسفندماه سال ۹۷ تا انتهای سال ۱۴۰۱ باید تعداد کل این اتوبوس‌ها از مجموعه خطوط شهری خارج شوند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی‌ شهرداری قم ادامه داد: عمده‌ترین بخش اتمام این تعهد در سال ۹۸، در حال رخ دادن است که تا پایان آبان‌ماه امسال قریب به ۱۸۰ دستگاه تعهدشان به اتمام رسیده و باید از ناوگان حمل‌ و نقل عمومی خارج شوند.

یزدی در پایان گفت: از تعداد ۲۵۰ دستگاه اتوبوس قریب به ۶۰ دستگاه دیگر باقی می‌ماند که به‌مرور باید تا پایان سال ۱۴۰۱ از مجموعه ناوگان حمل‌ و نقل عمومی خارج شوند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد